Verzenden

Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben met de levering van uw order.


1 - MET WELKE TRANSPORTEUR WORDT HET PAKKETJE AFGELEVERD?

Uw pakket wordt aan uw deur geleverd door PostNL of Bpost.

2 - WAT IS DE LEVERTIJD?

Wanneer er voor 18:00 uur besteld is, wordt het pakketje de volgende werkdag geleverd. Wanneer er na 18:00 uur besteld is, duurt het 1 werkdag langer.

Gedurende drukke periodes bij de verzendbedrijven PostNL of Bpost kan het uitzonderlijk 1 werkdag langer duren.

Feestdagen die niet in een weekend vallen, behoren niet tot mogelijke bezorgdagen en worden beschouwd als een zondag.

3 - OP WELKE DAGEN WORDT ER BEZORGD?

PostNL bezorgt onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag in Nederland en Bpost maandag t/m vrijdag in België.

4 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Er is GRATIS verzending voor ALLE bestellingen in Nederland en België.

5 - WORDT ER GELEVERD AAN EEN POSTBUS?

Nee, BLOOMR levert niet aan een postbus. Indien dit toch wordt ingevuld komt het pakketje retour. Als u het pakketje dan alsnog wilt, dient u aan ander afleveradres op te geven en moet u de verzendkosten betalen.

6 - HOE VAAK WORDT HET PAKKETJE AANGEBODEN?

Uw pakketje kan 2x worden bezorgd als u niet thuis bent. U krijgt een briefje in uw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u zien waar en wanneer het pakketje nog een keer wordt aangeboden of waar het op u ligt te wachten.

7 - MOET IK TEKENEN VOOR EEN PAKKETJE?

U moet inderdaad tekenen voor uw pakketje. Het heeft een waardevolle inhoud en is te groot om in de brievenbus te bezorgen.

8 - KAN IK MIJN PAKKETJE TRACEREN?

Van zodra u een bestelling bij ons plaatst krijgt u een Track & Trace code in uw email. Indien u geen Track & Trace code heeft ontvangen, kan u de BLOOMR klantendienst contacteren.

9 - MIJN PAKKET IS NIET GELEVERD TUSSEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD, WAT NU?

Neem z.s.m. contact op met de klantenservice via de livechat op www.bloomrstore.nl of mail info@bloomrstore.nl We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is.

10 - HOE KRIJG IK MIJN PAKKETJE DAN TOCH NOG THUIS?

Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 werkdagen een reactie van onze transporteur met de locatie van uw pakketje waarna het doorgestuurd kan worden naar u. Indien wij binnen 5 werkdagen geen reactie hebben gehad van onze transporteur versturen wij het pakketje opnieuw.