Veelgestelde Vragen

Wat zit er eigenlijk in BLOOMR Upgraded Witte Tanden?

BLOOMR Upgraded Witte Tanden bestaat uit 100% Coconut Charcoal. Dit is de puurste vorm van Activated Charcoal, gemaakt uit biologisch geteelde kokosnoten.

 

 

Hoe plaats ik een bestelling?

STAP 1 - PRODUCT KIEZEN

Kiest een product door op de afbeelding te klikken. Door op de afbeelding te klikken kom je op de productpagina.

 

STAP 2 - WINKELWAGEN

Klik op winkelwagen om het product in je wagentje te zetten. Indien een kleur, maat of optie kan aanklikken, kies dan eerst uw gewenste optie en klik vervolgens op In winkelwagen. Het product komt in u winkelwagentje. Je kunt 'verder winkelen' of meteen 'afrekenen' kiezen om de bestelling te betalen en af te ronden. Heb je alle gewenste producten, aantallen en opties in de winkelwagen zitten? Klik dan op 'afrekenen'. Alle prijzen worden vertoond met en zonder BTW.

 

STAP 3 - INLOGGEN (ALS U EEN ACCOUNT HEEFT)

Wanneer je gaat afrekenen kan dit op verschillende manieren. Je kunt afrekenen met account of zonder account. Je kunt inloggen als je al een account hebt of ervoor kiezen om meteen af te rekenen zonder account. Maak je keuze en kies vervolgens voor 'afrekenen'.

 

STAP 4 - BESTELLEN

U komt op een pagina waarin u uw factuurgegevens moeten invullen. Vul deze gegevens zo goed mogelijk in en check deze na. Indien u een account heeft, hoeft u dit niet in te vullen. Kies vervolgens een Betaalwijze en vul eventueel een kortingscode in. Controleer uw gegevens, en klik op 'Plaats Bestelling'. 

 

STAP 5 - KORTINGSCODE

Als je een kortingscode hebt geef je deze in in de balk na het woord KORTING. Voor mobiele gebruikers is het belangrijk om eerst op 'besteloverzicht weergeven' te klikken en daarna de kortingscode in te geven. De korting wordt automatisch van je bestelbedrag afgeteld.

 

STAP 6 - BETALEN

U komt nu in het scherm om te betalen van uw gekoze betalingsmethode. Per methode wordt u stap voor stap door de betaling geleid. Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail. 

 

STAP 7 - BEVESTIGING

Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail in het opgegeven emailadres. Indien u niks heeft ontvangen neem dan contact op met de klantenservice of plaats uw order opnieuw.

Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?

Als je zeker weet dat je bestelling is mislukt, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling is doorgekomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren kunt u best een e-mail sturen naar info@bloomrstore.nl. Indien uw pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het hele bedrag teruggestort op uw rekening. Als uw pakketje al is ingepakt en verstuurd, kunt u hem gewoon terugsturen naar ons. Wij zorgen dan voor een terugbetaling. 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN GROOT AANTAL WIL BESTELLEN?

Voor grotere bestellingen kunnen we speciale prijzen hanteren. Indien u meer dan 10 stuks wilt van een product, stuur ons dan een mail naar info@bloomrstore.nl. Vermeld hierin de producten en de des betreffende aantallen, je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een antwoord met daarin een prijsvoorstel.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, maar we versturen momenteel enkel naar Nederland en België.

Zijn de prijzen die vermeld staan op de website inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief 6% BTW. 

HOE LANG IS DE GARANTIEPERIODE?

Standaard heb je 2 jaar garantie.

HOE ZIT HET MET DE GARANTIE OP BESCHADIGDE PRODUCTEN?

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 1 week na ontdekking terug te zenden in originele verpakking, met een kopie van de pakbon & retourformulier. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Hoe verloopt de fabrieksgarantie?

Wanneer je iets bij BLOOMR bestelt neemt Bloomrstore de verantwoordelijkheid van garantie. Alle garanties lopen dan ook via Bloomrstore. Wanneer het nodig is zullen wij het product retourneren naar de fabrikant. Het product komt dan eerst naar ons toe, waarna wij ervoor zorgen dat het bij de fabrikant terecht komt. Is het erg lang geleden dat de klant het product heeft besteld, dan kan het voorkomen dat het makkelijker is voor de klant om zelf contact op te nemen met de fabrikant. Wij kunnen dan eventueel de contactgegevens van de fabrikant verzorgen. De fabrieksgarantie is terug te vinden in de gebruiksaanwijzing van het product, let altijd eerst hierop.

Vanaf wanneer gaat de garantieperiode in?

De garantie gaat in vanaf de datum van de aankoop. Hierbij geldt de meegeleverde pakbon als bewijs van garantie. 

Wanneer is de garantie niet van toepassing?

Als er geen aankoopbewijs is en/of originele verpakking. Deze moet je namelijk, zolang de garantieperiode loopt, bewaren.

Bij (schade als gevolg van) onjuist gebruik.

Bij aangetroffen onderdelen door slijtage

Defecten of gebreken die al bekend zijn op moment van ontvangst van het product. Indien dit het geval is neem dan direct contact op met de klantenservice.

Hoe stuur ik een product of pakketje terug?

Kijk op de pagina Retouren voor de retourprocedure.

Welke informatie moet je bijvoegen wanneer je ons een klacht stuurt?

Vermeld uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, eventuele ordernummer en een duidelijk omschrijving van uw klacht. Indien u bewijsstukken heeft, kunt u deze ook meesturen.

Krijg ik een ontvangstbevestiging van de klachtmelding?

Nee, er wordt geen ontvangstbevestiging gestuurd.

Binnen hoeveel tijd krijg ik antwoord op mijn klacht?

Je krijgt binnen 14 werkdagen een antwoord en oplossing. 

Wat zijn de contactgegevens?

Back to Nature Ltd. 

21B Moskovska Str. fl. 2

1000 Sofia

Bulgarije


info@bloomrstore.nl
Openingstijden: ma. t/m vr. van 09:00u - 18:00u.  

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.